Személyi startup titkárnő – azaz a székhelyszolgáltatás.

Az már egy szint, ha az embernek személyi titkárnője van: azaz az ember ilyen esetben már azt gondolja, hogy van annyi pénze az adott cégnek, hogy ilyen, munkáját megkönnyítő, adminisztratív feladatokat ellátó, segítőkész kolléga lengje körül. Erre a munkakörre, és segítségre azonban nem csak akkor van szükségünk, ha már nagy a cég. Bizony, ha még „picik vagyunk”, akkor is szükség van olyan emberre, aki az adminisztratív dolgainkkal foglalkozik. Iroda, és megfelelő beosztott hiányában sem kell lemondani a személyi titkárnődről, ha a székhelyszolgáltatás, mint startup titkárnő mellett teszed le a voksodat.

A székhelyszolgáltatás egy olyan intézmény, mely biztosítja számodra, hogy átveszi a céged hivatalos leveleit, rendszerezetten, megbízhatóan tárolja azokat, és ezt követően biztosítja azt is, hogy átküldi őket a megfelelő helyekre, például a könyvelődnek, jogászodnak. A székhelyszolgáltatónak vállalnia kell azt is, hogy minden nap tájékoztat a levélküldeményeidről. Egy startup-ot alapító vállalkozó számára tehát hatalmas segítség lehet, hogy igénybevegye a székhelyszolgáltatás nyújtotta lehetőségeket.