Mi a titka egy sikeres vállalkozásnak? Kétségkívül nagyon komplex a kérdés megválaszolása, de a professzionális hozzáértés mellett az emberekkel való bánásmód is nagyban hozzátesz egy vállalkozás sikeréhet. Egy arrogáns, lekezelő főnöknek senki nem szeret dolgozni. A székhelyszolgáltatás témakörében járjuk kicsit körül a témát. Egy kedves, vonzó, jó hangulatú csapattal rendelkező szolgáltató hamar szert tesz az ügyfelekre és könnyen meg is tartja őket, ha szakmailag is jól felkészült. Az emberek menekülnek az összeférhetetlen egyénektől, akik minden reggel bal lábbal kelnek és akiknek semmi sem elég jó. A jó humorú, alaptermészetüknél fogva állandó derűvel rendelkező emberek nagy népszerűségnek örvendnek. Sok szakma rengeteg leterheltséggel jár így könnyen lenyomja, fásulttá teszi az embert, ez ellen fel kell venni a harcot. Nem szabad engedni a kiégésnek és főleg annak, hogy valaki ennek következtében kegyetlenül bánjon embertársaival. Vannak időszakok, amikor szükséges lazítani, a túlfeszített tempót lejjebb venni. Feltöltődés után mindenki jobban teljesít. Egy székhelyszolgáltatással foglalkozó cégnek időnként szükséges átfésülnie beosztottjait és a hatékonyabb munka érdekében a lehetőségek szerint biztosítania számukra a feltöltődést. Egy kiegyensúlyozott csapat már első látásra szembetűnő egy ügyfél számára és lehet, hogy azért dönt az adott szolgáltató mellett mert megérzi, hogy fontos számukra, jól bánnak vele és egy ilyen jó légkőrrel rendelkező csapatra szívesen rábízza az ügyeit. A bizalomkeltő és az emberekkel jól bánni tudó cégek sokkal sikeresebbek.